پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران برای بازماندگان حادثه سیل امامزاده داوود (ع)
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
صادقی

در آستانه ماه محرم الحرام و ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، حادثه ناگوار جاری شدن سیل در روستای امام زاده داود (ع) و صحن مطهر آن حضرت و فوت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در پی وقوع حادثه سیل شب چهارشنبه پنجم مرداد ماه و درگذشت و مفقود شدن تعدادی از هموطنان احمد صادقی رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران در پیامی خطاب به اهالی این شهرستان گفت : در آستانه ماه محرم الحرام و ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، حادثه ناگوار جاری شدن سیل در روستای امام زاده داوود (ع) و صحن مطهر آن حضرت و فوت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است؛ مدیران و مسئولین استان تهران با کمال جدیت، در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده هستند و شهرداری تهران، نیرو‌های امدادی، نظامی، انتظامی و کادر درمانی نیز لحظه‌ای از رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان این حادثه غفلت نکرده و نخواهند کرد.

 

****ضرورت بکارگیری اقدامات پیشگیرانه از وقوع اینگونه حوادث

رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران درخواست کرد: از استاندار محترم، دست اندرکاران و مسئولین امر بخصوص در بخش‌های امدادی و درمانی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان انتظار است که ضمن رسیدگی به وضعیت جان باختگان ، مصدومین  خانواده‌های محترمشان و کلیه خسارت دیدگان تمامی اقداماتی که باعث پیشگیری از وقوع چنین حوادثی می‌شود را در دستور کار قرار داده و خسارات بوجود آمده از هر طریق ممکن جبران نمایند. 

 

در ادامه این پیام نوشته شده است: بخش های شهرستان تهران بخاطر واقع شدن در حریم پایتخت همواره سایه سنگین محدودیت های حریم پایتخت را بالای سر خود دارد و از بسیاری از امکانات و توسعه متوازن محروم مانده که از آن جمله ضعف مفرط در شبکه های آب شرب و کشاورزی است که متاسفانه در حادثه اخیر بخش زیادی از امکانات موجود هم تخریب و از بین رفته است. در این راستا از شورای شه و شهرداری تهران انتظار می‌رود در این شرایط سخت در کنار روستاییان شریف بخش کن حاضر و در جبران خسارات وارده مشارکت کنند.

 

وی ابراز کرد: از فرماندار محترم تهران درخواست دارم تا در اسرع وقت با برگزاری جلسه فوق العاده با حضور مسئولین محلی و بررسی ابعاد مختلف حادثه نسبت به فراهم نمودن زمینه های قانونی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان از طریق سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین مشارکت های شهرداری اقدام می کند.

 

در خاتمه این پیام احمد صادقی آورده است: اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه تأسف‌بار به خانواده‌های داغدار این عزیزان و هم‌دردی با ایشان، برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی