پیام تسلیت نماینده فارس در شورای عالی استان ها در پی حادثه تلخ سیلاب استهبان
يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
ساریخانی

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها و نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، برنامه و بودجه شورای عالی استان ها در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیلاب منطقه رودبال استان فارس را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت تعدادی از هموطنان و هم استانی‌های عزیزمان را در حادثه مصیبت‌بار سیل منطقه رودبال را خدمت خانواده‌های شریف جان‌باختگان و مردم شریف استان فارس تسلیت عرض می‌کنم و برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل از خداوند متعال خواستارم.

همچنین جا دارد از تلاش بی‌منت نیروهای امدادی، هلال احمر، کادر درمان، بسیج، نیروهای مردمی، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی که در این مدت به صورت شبانه‌روزی، مشغول امدادرسانی و جستجوی مفقودین هستند، سپاس و قدردانی ویژه به عمل آورم.

لازم است، پیگیری های لازم برای جبران خسارت زیاندیدگان و کاهش تألمات روحی آنان انجام گیرد و همچنین وضعیت تکالیف دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و میزان قصور احتمالی که منجر به فوت و‌ مصدومیت تعدادی از هموطنان شده است نیز تا حصول نتیجه پیگیری شود.

امیدوارم دیگر شاهد چنین فجایع تلخی در کشور نباشیم.

 

پایان پیام/





سینا ساریخانی؛ نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، برنامه و بودجه شورای عالی استان ها

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی