پرویز سروری در دیدار با فرمانده محترم سپاه استان قزوین: ارسال بسته های آموزشی برای آشنایی نامزدهای شورایی به وظایف خویش
شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
دیدار با سردار آتانی

رئیس شورای عالی استان ها در آینده برای تمامی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا بسته های آموزشی ارسال خواهیم کرد تا با ماموریت های خود آشنا شوند فارغ از اینکه رای بیاورند یا نه.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، پرویز سروری در جریان هشتمین سفر استان خود به استان قزوین صبح امروز با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده محترم سپاه استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه ما در نظر داریم برای جامعه شورایی نهضت و تحول آموزشی ایجاد کنیم، گفت: برای تمامی اشخاصی که در آینده نامزد شوراها شوند، بسته های آموزشی ارسال  خواهیم کرد چه فرد نامزد رای بیاورد و چه انتخاب نشود .

رئیس شورای عالی استان ها تصریح کرد:با این اقدام در نظر داریم نامزدها را با ماموریت‌های خود آشنا کنیم.

سروری گفت: برای اشخاصی که رای آوردند آموزش های خاص در نظر گرفته ایم تا در انجام ماموریت‌های خود موفق تر عمل کنند تا بر دانش آن‌ها در این حوزه افزوده شود.

 وی اضافه کرد: برای شوراهایی که که امکان داشته باشد آموزش حضوری و برای شوراهایی که امکان نداشته باشد آموزش غیر حضوری برگزار خواهیم کرد.

سروری اذعان داشت ک برای کادر سازی در جامعه شوراها آموزش امری اجتناب ناپذیر هست و برای این مهم نهایت تلاش خود را به‌کار خواهیم بست.

وی از دیگر اهداف شورای عالی استان ها را آموزش حین خدمت  عنوان کرد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی