در گفت‌وگو با نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها: برنامه‌های سفر رئیس شورای عالی استان‌ها به استان قزوین تشریح شد
جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
غلامی

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در ادامه سفرهای استانی خود امشب (جمعه) به استان قزوین سفر میکند.

شمس‌اله غلامی نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، برنامه‌های هشتمین سفر استانی پرویز سروری رئیس این شورا به استان قزوین را تشریح کرد.

وی با اشاره به حضور سروری در استان قزوین، گفت: حضور در گلزار شهدای قزوین و گل‌افشانی قبور مطهر شهدا اولین برنامه رئیس شورای عالی استان‌ها خواهد بود.

دیدار با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نشست با اعلایی استاندار و جلسه با سردار رفیعی فرمانده سپاه استان از برنامه‌های بعدی این سفر است.

رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شورای عالی استان‌ها ادامه داد: جلسه با نمایندگان شورای اسلامی استان قزوین، جمعی از ائمه جمعه، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی و دیدار با رئیس دادگستری و دادستان استان قزوین از دیگر برنامه‌های سفر سروری به قزوین است.

نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی قزوین نیز پایان بخش هشتمین سفر استانی رئیس شورای عالی استان‌ها خواهد بود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی