نماینده خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها: حذف اعتبار شهرداری‌های شهرهای کم جمعیت مشکل ساز می‌شود
يکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
فنودی5

نماینده خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها با بیان اینکه اگر اعتبار شهرداری ها را از محل تملک و دارایی و از طریق سازمان برنامه و بودجه حذف کنند این اتفاق برای شهرداری‌هایی با جمعیت زیر 100 هزار نفر به مشکل تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، حسین فنودی گفت: این اعتبار اگر حذف شود، به نظرم دیگر شهرداری‌ها باید دست گدایی دراز کنند. چرا که تاکنون هم حقوق پرسنل‌های شان را به مدت چندین ماه نتوانسته اند بپردازند.

عضو شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با ایلنا عنوان کرد: شاید برای کلان شهرها حذف این اعتبار خیلی نباشد اما برای شهرداری های شهرهای کوچک مشکل آفرین است. درخوست می کنم قبل از تصویب این طرح کاملا آن را مورد بررسی قرار دهند.

فنودی اضافه کرد: این اعتبار برای شهرداری ها نباید حذف شود چرا که برای پروژه‌های عمرانی لازم است و باید فعالیت کنند. شاید اعتبار یک میلیارد یا 5 میلیارد برای کلانشهرها اعتباری چندانی نباشدنباشد اما شهرداری های شهرهای کوچک بسیار حیاتی است و در برخی موارد برای شهرداری های شهرهای کوچک کل اعتبار یک سال شان یک میلیارد تومان است. اگر از یک میلیارد تومان 200 میلیون تومان را هم حذف کنند ممکن است خیلی از پروژه های شان را دیگر نتوانند اجرایی کنند.     

انتهای پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی