نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها: زندان های استان نیاز به توجه بیشتر مسئولین دارند
شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
محمد جوادی

لزوم آسیب شناسی و اقدامات لازم جهت کاهش جمعیت کیفری و فراهم کردن شرایط مناسب در زندان، عاملی برای جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان است.

وحید نوروززاده نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها طی جلسه ای که به میزبانی جوادی مدیر کل سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان برگزار شد، آمادگی شورای اسلامی استان را در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی را جهت تعامل با سازمان زندان های استان اعلام کرد.


در جریان این جلسه معاونت فرهنگی سازمان زندان های استان حجت الاسلام مددی با بیان معضلات و کاستی های موجود در حوزه اشتغالزایی پس از اتمام دوران حبس و همچنین پیشگیری قبل از بروز بزه به بیان نکاتی پرداخت.

 

مدیر کل سازمان زندان های استان با بیان این مطلب که زندان همانند شهری است و زندانیان نیز شهروند آن هستند، با بیان لزوم آسیب شناسی و اقدامات لازم جهت کاهش جمعیت کیفری، فراهم کردن شرایط مناسب در زندان را عاملی برای جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان دانست.

 

وکیل دادگستری مختاری نیز با بیان این مطلب که کانون وکلا و شورای اسلامی استان حاضر به تعامل با سازمان زندان ها هستند، به وظایف نظارتی و هماهنگی شوراها و امکان تقدیم طرح به مجلس توسط شورای عالی استان ها اشاره کرد.

 

پایان پیام/ 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی