اصانلو خبر داد: تصویب 4 طرح در جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کمیسیون معماری

سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: از 5 طرح در دستور کار کمیسیون 4 طرح به تصویب رسید.

مجید اصانلو نماینده استان زنجان و سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه کمیسیون 5 طرح در دستور کار بود که 4 طرح مورد برسی قرار گرفت.

وی افزود: اولین طرح «آیین‌نامه تشکیلاتی کارکنان دبیرخانه شوراهای اسلامی کشور مصوب ۱۳۸۸ با اصلاحات و الحاقات بعدی» بود که پیش از بررسی، تصویب گردید.

اصانلو ادامه داد: همچنین «طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره ۱۰ به بند ب ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی» نیز پس از بحث و بررسی با اصلاحاتی تصویب شد.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: شرح وظایف کمیسیون‌های تخصصی ۸ گانه شورای عالی استان‌ها دیگر طرح در دستور کار بود که با اصلاحاتی تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون معماری و شهرسازی با اشاره به بررسی و تصویب طرح صدور سند برای زمین ها و ساختمان‌های فاقد سند قانونی گفت: برای بررسی تخصصی این طرح از آقای مرادی مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آقای ایران شاهی معاون اداره کل مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، آقای عربی مدیر‌کل صدور پروانه شهردای تهران و همچنین آقای قاسم‌پور مشاور مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دعوت شده بود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی