عضو شورای شهر شهمیرزاد: طرح جامع شهمیرزاد در مرحله تکمیل نهایی است
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ادوار شورای شهرمیرزاد

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح جامع شهمیرزاد در مرحله تکمیل نهایی است و هدف چشم انداز 20 ساله شهر شهمیرزاد مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، اولین نشست فصلی اعضای شورای شهر دوره اول تا ششم شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد عصر روز گذشته در سالن اجتماعات شهرداری شهمیرزاد با حضور امام جمعه شهمیرزاد بخشدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهمیرزاد و اعضای ادوار شوراها برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ابتدا رئیس شورای اسلامی شهمیرزاد عبدالخالق خاکسار به اهمیت این جلسه پرداخت سپس حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا رحیمی زاده امام جمعه شهمیرزاد نیز به بیان شورا در قرآن کریم و جایگاه مشورت از اهل فن پرداخت سپس هر نفر از حاضران به بیان نقطه نظرات خود با گویش شهمیرزادی پرداختند.

عبدالخالق خاکسار رئیس شورای اسلامی شهمیرزاد در حاشیه این جلسه گفت: با سعی و تلاش شورای دوره ششم به عمل آمد به این نتیجه رسیدیم که به منظور هدایت و جهت گیری بهتر کارها در شورا از نظرات دوستانمان در شورای‌های گذشته استفاده کنیم به همین منظور در هر فصل جلسه داشته باشیم از انتقادات و پیشنهادات و راهکارهایی که ارائه میشود استفاده کنیم.

سپس از اسماعیل صابری از اعضای ادوار شورای شهر شهمیرزاد گفت: قطعا وضعیت شهری شهمیرزاد وضعیت ایده آل نیست و همه ما شورای‌های ادوار گذشته دخیل بودیم در این وضعیت نابسامان فعلی دلیلش نگاه از بالا برای توسعه شهر بدون در نظر گرفتن نگاه سطح پایین جامعه و ... است.

همچنین کوروش حصیرباف عضو شورای ششم و نماینده استان سمنان در شورای عالی استان ها نیز گفت: طرح جامع شهمیرزاد در مرحله تکمیل نهایی است و هدف چشم انداز 20 ساله شهر شهمیرزاد مشخص می‌شود.

وی افزود: جذب سرمایه گذار آن  برای توسعه شهمیرزاد و ساخت و سازها با تصویب طرح جامع یک ساماندهی و برنامه محور بودن در حوزه ساخت و ساز و حفظ باغات برای ما اهمیت ویژه دارد.

آقای علی شکرویان نیز از ادوار گذشته طی مصاحبه‌ای گفت: مصوبه هیئت محترم دولت در بحث شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد هنوز به اون جایگاه اصلی که گردشگری است نرسیده است. بنابراین آرزو مندیم این مصوبه هیئت وزیران را به جایگاه اصلی آن برسانند.

پایان پیام/

شبکه های اجتماعی