عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان ها: استان چهارمحال و بختیاری فاقد صنعت و پتروشیمی است
يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
باقری5

عضو هئیت رئیسه شورای عالی استان ها گفت: استان ما فاقد صنعت، پتروشیمی، ذوب آهن، مجتمع فولاد و ... است و برای اینکه شاهد پیشرفت آن باشیم باید زیرساخت ها را ایجاد کنیم و با توجه به اینکه شهرستان خانمیرزا شهرستانی نوپاست انتظار داریم که به صورت ویژه دیده شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، محمدیعقوب باقری عضو هیات رئیسه شورای عالی استانها و نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در جلسه ای که با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، گفت:چهار چراغ چشمک زن در سه راهی های چاله گاه، باغ بهزاد، سیله و مرادان بلاتکلیف مانده اند که باید سریعتر در دستور کار قرار گیرند تا شاهد سوانح کمتری در این راه ها باشیم .

 

وی ادامه داد: برای جاده آلونی – ده صحرا- جوانمردی قبل از عید اعتباری به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال  برای تعریض و بهسازی آن در نظر گرفته شده ولی پیمانکار آن هنوز مشخص نشده و انتظار داریم تسریع در این امر صورت گیرد .

 

باقری با اشاره به اینکه شهرستان خانمیرزا در کریدور جنوب به مرکز کشور قرار گرفته و اکثراً جابجایی کالاها از این جاده خصوصاً ده سیله – جوانمردی- گوشکی صورت می گیرد، تصریح کرد: جاده ده سیله به گوشکی بلاتکلیف مانده و پیمانکار ترک فعل نموده لذا ضروری است که بمنظور جلوگیری از تصادفات مکرر در این جاده موضوع بررسی و مرتفع شود.

 

وی افزود: تونل های چاله گاه می توانند کمک زیادی جهت کمتر شدن سوانح رانندگی و کوتاه شدن مسیر بروجن به خانمیرزا شوند اما این پروژه  فعلا متوقف شده و انتظار می رود عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

باقری افزود: چهار چراغ چشمک زن در سه راهی های چاله گاه، باغ بهزاد، سیله و مرادان بلاتکلیف مانده اند که باید سریع تر در دستور کار قرار گیرند تا شاهد سوانح کمتری در این راه ها باشیم .

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان همچنین استقرار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان، تجهیز راهدارخانه، تأمین نیروی انسانی در شهرستان، آغاز عملیات اجرایی جاده آنتنی روستای جغد فارسان در بخش ارمند (که ۷ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی دارد) و تعریض و بهسازی محور مواصلاتی سه راهی ارمند تا بوگر را درخواست کرد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی