نماینده شهرستان فارسان در شورای استان چهارمحال و بختیاری: شهرستان فارسان مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
هاشمی

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه مراکز درمانی شهرستان فارسان پاسخگوی مشکلات مردم نیست می‌طلبد تجهیزات مراکز به روز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از هر نظری نسبت به بقیه شهرستان‌های استان شهرستان فارسان مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته و روند توسعه و پیشرفت در این شهرستان بسیار کند می باشد.

وی گفت: همت والایی می پذیرد تا تحول ایجاد شود، شهرستان فارسان با وجود تعداد کم جمعیت روستایی بیشترین مشکل در زمینه آب شرب را دارد. در شهرستان فارسان  بالای ۶۰ درصد محرومیت آب شرب وجود دارد، زنگ زدگی لوله ها پوسیدگی منابع آب روستایی و مشکل در جاده ها و راه های مواصلاتی نیز مردم را آزرده خاطر کرده.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه مراکز درمانی شهرستان فارسان پاسخگوی مشکلات مردم نیست می طلبد تجهیزات مراکز به روز شود و از پزشکان متخصص در این مراکزها استفاده شود همچنین  تعدادی پایگاه های اورژانس شهرستان افزایش یابد.

هاشمی افزود: بخش زیادی از منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی دیم مردم شهرها و روستاهای شهرستان فارسان در زمین های منابع ملی قرار گرفته شده اند و مسئولان ذیربط مردم را تحت فشار گذاشته اند که باید تمهیداتی برای شان اندیشید.

هاشمی همچنین  راه اندازی سد گوجان و تکمیل سد جونقان و باباحیدر و تعویض شبکه های آب شرب شهرهای شهرستان فارسان و حق آبه روستاهای بالای سد باباحیدر  را خواستار شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی