غلامرضا چهلگردی نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: اردوگاه کشوری دانش آموزی چم عالی در پروژه های سفر ریاست جمهوری تعریف گردد
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
چهلگردی

چهلگردی با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل نوسازی مدارس شهرستان سامان، گفت: برای مدرسه چم چنگ قول صد در صدی برای معاوضه از دانشگاه علوم پزشکی اخذ گردیده و باید اداره نوسازی مدارس استان اقدامات بعدی را معمول نمایند....

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها ، غلامرضا چهلگردی نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  پژوهش سرای سامان که تخریب شده خیر قصد ساخت آن را داشته ولی نقشه ها و مقدمات کار به درستی به ایشان تحویل نگردید. 

وی افزود: اردوگاه کشوری دانش آموزی چم عالی در پروژه های سفر ریاست جمهوری تعریف گردد که هم در جهت رفاه حال جامعه فرهنگیان ودانش آموزان سراسر کشور وهم استان وشهرستان مفید خواهد بود وهم زمینه اشتغال زایی دارد. 

چهلگردی با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل نوسازی مدارس شهرستان سامان، گفت: برای مدرسه چم چنگ قول صد در صدی برای معاوضه از دانشگاه علوم پزشکی اخذ گردیده و باید اداره نوسازی مدارس استان اقدامات بعدی را معمول نمایند.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه ای برای اختصاص نیروی انسانی به شهرستان سامان ضروری است، تصریح کرد: اگر امکان دارد کاربری ساختمان مدارس مازاد در شهرستان تبدیل به احسن گردد ؛ در نقاطی از شهرستان که نیاز به فضای آموزشی دارند نسبت به احداث فضای آموزشی اقدام گردد وهمچنین مدارسی که درقسمت از فضای محوطه آن امکان کاربری تجاری وجود دارد نسبت به تغییر کاربری و اخذ مجوز تجاری سازی برای ایجاد درآمد آموزش و پرورش اقدامات لازم صورت گیرد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی