رئیس استان خراسان شمالی: پیشنهاد 4 طرح به شورای عالی استان‌ها از طریق شورای استان خراسان شمالی
دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
محمد میرزایی

میرزایی گفت: نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان چهار طرح را به شورای عالی استان‌ها پیشنهاد دادند که اجرای آن می‌تواند سبب ارتقای جایگاه این شورا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، محمد میرزایی رئیس شورای اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان چهار طرح را به شورای عالی استان‌ها پیشنهاد دادند که اجرای آن می‌تواند سبب ارتقای جایگاه این شورا شود.

میرزایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارائه آموزش های مستمر به اعضای شورای شهر و روستا، یکی از پیشنهادهای ما به عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شورای عالی استان ها است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی در شهر و روستا برای خدمات رسانی بهتر به مردم نیازمند فراگرفتن آموزش های لازم بویژه آشنایی با قوانین هستند، از این رو طرح آموزش مستمر شوراها به شورای عالی استان ها پیشنهاد شد.

رئیس شورای اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای این طرح موجب ارتقای جایگاه شوراها می شود.

وی گفت: اجرای طرح صیانت از جایگاه شورا  دیگر پیشنهاد ما به شورای عالی استان ها است، که این طرح هم در راستای ارتقای جایگاه شورا در دست پیگیری است.

میرزایی اظهار داشت: طرح شفافیت آرا هم برای اولین بار به شوای عالی استان ها ارسال و خوشبختانه و مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی خراسان شمالی گفت: یکی دیگر از پیشنهادهای ما به شورای عالی استان ها، ملی شدن توزیع منابع مربوط به دریافت مالیات بر ارزش افزوده  است که در این صورت منابع اعتباری زیادی به استان سرازیر شده و سبب سرعت دادن به توسعه شهر و روستاهای استان می شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی