برگزاری همایش روز ملی شوراها با حضور مسئولان شهرستانی در شهرستان زرآباد شوراها در شناسایی و حل مشکلات شهر و روستا موثر هستند
دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
شورا

فرماندار زرآباد گفت: شوراها، بازوان دولت و مشاورینی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر و روستا، زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل شود.

فرماندار زرآباد گفت: شوراها، بازوان دولت و مشاورینی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر و روستا، زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل شود.

نعمت الله نجاری در نشست صمیمی با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به مناسبت روز شورا با تبریک این روز، اظهار داشت: شوراها، بازوان دولت و مشاورینی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر و روستا، زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل شود.

وی افزود: اساس توسعه،گفت و گو و مشورت است و باید فضای ایجاد شود که مدیران دستگاه های اجرایی و شوراها با هم گفت و گو و تبادل نظر کند.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا و دستگاه های اجرایی همه در کنار هم فقط پیشرفت شهرستان زرآباد را دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زرآباد در همه حوزه ها داری ظرفیت های بی بدیلی است،ادامه داد: یکی از ظرفیت های این شهرستان همسوی مدیران و جامعه شورایی است که قطعا به توسعه و آبادانی شهرستان زرآباد کمک خواهد کرد.

فرماندار زرآباد گفت: باید در روستاها و شهر جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود و در این خصوص باید کمیسیون ماده 100 شهرداری تشکیل شود و با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قانونی شود‌.

در این نشست اعضاء شورای اسلامی شهر و روستاها گزارشی از مسائل و مشکلات شهری و روستاهای خود را بیان و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این نشست، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر زرآباد و روستاهای بخش کاروان و مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی