با انعقاد قرارداد شورای استان اردبیل صورت گرفت: اعطای تخفیف مجموعه‌های گردشگری استان اردبیل به شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
قرارداد2

در پی امضای تفاهمنامه شورای استان اردبیل با مجموعه‌های گردشگری این استان، مجموعه‌های گردشگری استان اردبیل به شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور تخفیف ویژه ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها؛ شورای استان اردبیل در راستای خدمت رسانی به شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور اقدام به امضای تفاهمنامه با مجموعه‌های تفریحی و گردشگری استان اردبیل کرده است.

 

در این راستا شوراها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور می‌توانند ضمن استفاده از مجموعه‌های گردشگری و آبدرمانی از جمله مجموعه آبدرمانی سرعین ایرانیان، مجموعه آبدرمانی دره لر سرعین، مجموعه آبدرمانی و اقامتی آیقار قینرجه مشگین شهر، مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر، مجموعه گردشگری پل  معلق هیر و مجموعه آبدرمانی گینو بندر عباس از تخفیف ویژه بهره مند شوند.


برای استفاده از این تخفیف‌ها لازم است اعضای شورای اسلامی شهرها و روستا، شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها، دهیاران و کارمندان دهیاری‌های سراسر کشور از محل خدمت خود معرفی نامه به همراه داشته باشند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی