نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها: استان زیبای فارس، آماده استقبال از مسافران نوروزی است
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
ساریخانی

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، گفت: استان پهناور و زیبای فارس، آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به در پیش بودن سال نو، گفت: هر ۳۶ شهرستان استان پهناور و زیبای فارس، آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

وی فارس را استانی گردشگرپذیر دانست و افزود: فارس، استانی چهار فصل است که علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار و ابنیه مذهبی، تاریخی و باستانی متعدد است که هر چشمی را می‌نوازد.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: تمام تدابیر لازم برای استقبال از بهار در شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط این استان اتخاذ شده و آمادگی لازم در این زمینه وجود دارد.

ساریخانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو، به مشکلات اقتصادی مردم پرداخت و بیان کرد: در آستانه سال جدید، متأسفانه مردم عزیز کشور با مشکلات اقتصادی، دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدواریم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در سال جدید با همت و تلاش جهادی، وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشند.

وی اظهار داشت: مدیریت صحیح و استفاده از سرمایه‌های انسانی و منابع طبیعی خدادادی هر استان می‌تواند فقر را ریشه‌کن کند به شرطی که مطالبات به حق مردم دیده شود و پیگیری شود.

ساریخانی با بیان اینکه ابراز همدردی با مردم و حرف درمانی مشکلی را حل نخواهد کرد، گفت: با درد همه آشنا هستیم، مهم این است که درمان را پیدا کنیم چرا که مردم وعده زیاد شنیده‌اند و از فساد و تبعیض و کم‌کاری خسته شده‌اند.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: مردم، اقدام جهادی و اثرگذار می‌خواهند و در این مسیر، استفاده از نظرات مردم، معتمدین، جوانان و بزرگان شهر در امور مختلف می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

وی در پایان گفت: شوراها خود برآمده از مردم هستند و کافی است در میان آن‌ها باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی