نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها: مسافران نوروزی با رعایت شیوه نامه بهداشتی از ایجاد موج جدید کرونا جلوگیری کنند
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
جراره

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها، با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: مسافران نوروزی با رعایت شیوه نامه ی بهداشتی، از ایجاد موج جدید کرونا جلوگیری کنند.

فاطمه جراره نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، گفت: با برنامه‌ریزی ستاد ملی کرونا و واکسیناسیون گسترده، سفرهای نوروزی از فروردین 1401 پس از گذشت دو سال آغاز خواهد شد و استان هرمزگان نیز به عنوان مقصد بسیاری از هموطنان در تعطیلات سال نو، پذیرای گردشگران خواهد بود.

وی با تبریک پیشاپیش سال نو به هموطنان، گفت: استان هرمزگان، آمادگی لازم برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی را دارد و قدوم تمام مردم ایران را به این استان و شهر بندرعباس، گرامی می دارد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شورای شهر بندرعباس، اظهار داشت: در جلسات متعددی که با شهرداران مناطق و مسئولان مرتبط با این موضوع، تشکیل شده است، شهرداری ملزم شده تا امکانات و اماکن اقامتی بیشتری را در اختیار مهمانان قرار دهد و علاوه بر آن، تجهیزات بهداشتی نیز به فراوانی در اختیار مردم قرار گذاشته شود.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: این نکته نیز باید در نظر گرفته شود که کرونا همچنان وجود دارد و لازم است مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مانع ایجاد موج جدید شوند، چرا که بی‌تفاوتی باعث می‌شود، دوباره گرفتار شویم و این مسئله خود زمینه‌ساز مشکلات فراوان خواهد شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی