نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها: در انجام پروژه‌های آبرسانی استان سمنان تسریع شود
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کوروش حصیرباف

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کمبود آب در استان سمنان گفت: تسریع انجام پروژه‌های نیمه‌کاره می‌تواند بخشی از مشکل کمبود آب استان را حل کند.

کوروش حصیرباف نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات کمبود آب در استان سمنان گفت: استان سمنان در منطقه بیابانی و نیمه‌بیابانی قرار گرفته و جزو استان‌های خشک محسوب ‌می‌شود. از این رو دچار مشکل کم آبی است.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در گذشته کارهای زیادی برای حل مشکل کم آبی استان انجام شده است، ادامه داد: توسعه روز افزون استان سمنان در ابعاد اقتصادی، صنعتی و جمیعتی و افزایش نیاز دسترسی به آب سبب شده است این باز هم با کمبود آب روبه‌رو شویم.

وی تصریح کرد: از این رو نیاز است پروژه‌های نیمه‌کاره و در دست مطالعه به مرحله اجرا برسد تا بتوانیم از قبل بهره‌برداری از این پروژه‌ها این کسری آب را تامین کنیم.

حصیرباف ابراز امیدواری کرد در سال 1401 و با بهبود وضعیت درآمدی دولت بتوانیم اعتبارات بهتری برای تکمیل پروژه‌های در حال اجرا و تعریف پروژه‌های جدید دریافت کنیم.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها افزود: البته در خصوص پروژه‌های صنعتی و فضای سبز ‌می‌توان از تصفیه فاضلاب و پساب‌های شهری استفاده کرد تا بتوانیم هدر رفت آب را به حداقل برسانیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی