یادداشت/ سینا ساریخانی مردم به آینده خوش بین و امیدوار باشند
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
سینا ساریخانی

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استانها، در یادداشتی از آینده درخشان جمهوری اسلامی ایران می‌گوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها و نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها در یادداشتی نوشت:

در ابتدا، حلول ماه شعبان، ولادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار را به همه پاسداران جان بر کف و مردم عزیز تبریک عرض می‌کنم؛ روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه‌های دماوند به دوش می‌کشند.

 از سپاه و بسیج که همیشه در کنار شورا و مردم بوده اند و همیشه بهترین راهکار و مشاوره ها را برای رفع مسائل و مشکلات مردم و کشور داده‌اند، تشکر و قدردانی ویژه می‌کنم، آفرین براین مردان بزرگ که همیشه در صحنه بوده اند. در آینده با برنامه ریزی و تحول در مدیریت و نظارت درست شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود، سالهای پیش رو جزو بهترین سال‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

بی شک توسعه و پیشرفت کشور با همراهی همه اندیشه‌های انقلابی و جهادی میسر خواهد شد و دولت با استفاده از نیروهای جوان، متخصص، متعهد، توانمند و دلسوز فارغ از دید جناحی می‌تواند در جهت رونق و توسعه ایران عزیز گام بردارد. مدیریت صحیح و مدیریت بر مبنای شایسته‌سالاری و قانون‌مداری می‌تواند به افزایش امید اجتماعی در جامعه کمک  کند.

 وجود تبعیض‌های اجتماعی به هر شکلی آزار دهنده است که ما می‌توانیم با رفع تبعیض، آزارها را کاهش دهیم. فساد، کم کاری و تبعيض در آینده، جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت. همه ما اعضای شوراها وظیفه داریم، مطالبه‌گر باشیم، زیرا به جهت اختیارات قانونی و وظیفه شرعی در قبال رأی مردم، خود را ملزم به پیگیری مطالبات مردم می‌دانیم ، مطالبه‌گر هستیم و در راه مطالبات مردم با کسی تعارف نمی‌کنیم. به امید خدا در آینده با اتحاد، همفکری، همدلی و پیگیری دلسوزانه مسئولین کشور، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

و اما وظیفه ما در این مسیر:

 فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری

همسویی و همفکری با دولت، مجلس، قوه قضائیه و مسئولین خدمتگزار، علی الخصوص مدیران ارشد استانی و شهرستانی، شورا و معتمدین شهر و روستا
پرهیز از پیش‌داوری و قضاوت عجولانه ( اِن اللّه مع الصّابرین )
 عدم همسویی با رسانه‌های غربی و معاند که سعی در ترویج فرهنگ یأس و ناامیدی در جامعه  و تخریب مسؤلان و خدمتگزاران دارند.

متحد و همدل در کنارهم برای پیشرفت ایران عزیز.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی