نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها: وزارت بهداشت به وضعیت نابسامان بیمارستان رودسر رسیدگی کند
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
جعفر قاسمی

نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه وضعیت نامناسب بیمارستان شهید انصاری رودسر، داد مردم را درآورده است از وزارت بهداشت خواست تا هر چه سریع تر به وضعیت این بیمارستان رسیدگی کند.

جعفر قاسمی نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با گلایه از وضعیت بد بیمارستان شهید انصاری رودسر، گفت: شهرستان رودسر با 4 بخش و 5 شهر و جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر تنها یک بیمارستان دارد که آن هم متأسفانه جوابگوی نیاز مردم نیست و وضعیت مناسبی ندارد.

وی در تشریح این موضوع افزود: علی رغم تلاشهای زیادی که در حوزه بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد اما ضعف‌های فراوانی در تنها بیمارستان شهرستان است، برای مثال بیمارستان شهید انصاری در زمینه وجود پزشکان متخصص و نیروهایی که در مواقع اورژانسی باید حضور داشته باشند، مشکلاتی دارد که باید مرتفع شود.

قاسمی اظهار داشت: بیمارستان فاقد تهویه و ساختمان مناسب است و در زمینه اداری نیز با مشکلاتی رو به رو است و تا سال گذشته حتی دستگاه سی تی اسکن نیز نداشته که این وضعیت در شأن مردم استان گیلان نیست.

نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها ادامه داد: وزارت بهداشت علاوه بر اینکه نیاز است به صورت فوری و جدی به وضعیت نابسامان بیمارستان رودسر رسیدگی کند باید به فکر احداث بیمارستان جدیدی نیز در منطقه باشد چرا که این مرکز جوابگوی نیاز مردم نیست.

قاسمی با اشاره به این موضوع که بخش چابکسر شهرستان رودسر نیز مرکز درمانی قابل اعتنایی ندارد، گفت: کلنگ کلینیک چابکسر چهارسال است که بر زمین خورده اما تا تکمیل آن راه زیادی باقی مانده است.

عضو شورای استان گیلان در ادامه بیان کرد:  اگر بیمارستان رامسر در نزدیکی چابکسر نباشد، بهداشت و درمان مردم ما تعطیل می شود و جا دارد مسئولان و خیرین محترم، با نگاه ویژه و اختصاص بودجه کافی، هر چه سریعتر کلینیک چابکسر را به مرحله بهره برداری برسانند.

وی در پایان با اشاره به مراجعات بسیار بیماران از غرب مازندران به بیمارستان شهید انصاری رودسر، تصریح کرد: با همکاری و هم‌افزایی دولت، متخصصان و پزشکان، مردم و خیرین، امیدواریم که هر چه زودتر اتفاقات خوبی در حوزه سلامت مردم شاهد باشیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی