نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: مدیران شهری به وضعیت حقوق و معیشت کارکنان شهرداری‌ها رسیدگی کنند
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
محمدرضا فلاح

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه بسیاری از کارکنان شهرداری‌ها، زیر خط فقر زندگی می‌کنند، گفت: مدیران شهری به وضعیت حقوق و معیشت کارکنان شهرداری‌ها رسیدگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، محمدرضا فلاح در نطق میان دستور سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیران و کارکنان شهرداری روحیه انقلابی و جهادی را باید در خود تقویت کنند، تصریح کرد: همراه مردم بودن، همیشه در دسترس‌بودن، حسن خلق و رفتار اسلامی با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها باید در این دوره خود را نشان دهد.

 

عضو شورای شهر اصفهان در ادامه بیان کرد: اعتماد از دست رفته در دولت قبل، باید در این دولت به جامعه برگردد که راهکار آن خدمت صادقانه و بی‌منت است.

 

فلاح با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت حقوق و معیشت کارمندان و کارگران شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: بسیاری از این کارکنان زیر خط فقر زندگی می‌کنند و مجبور به انجام فعالیت‌های دیگری در خارج از ساعت اداری هستند، مدیران شهری از هر طریق ممکن به وضعیت معیشتی این کارکنان رسیدگی کند.

 

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه متأسفانه برده‌داری نوین را در ادارات شاهد هستیم، افزود: برخی کارکنان شهرداری با حداقل و پایین‌ترین حقوق کار دو نفر را انجام می‌دهند که به این موضوع باید رسیدگی ویژه صورت گیرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی