نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها: مناطق ویژه اقتصادی در فارس افزایش یابد
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
سینا ساریخانی

نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها با تاکید بر ظرفیت های صنعتی و اقتصادی این استان گفت: افزایش مناطق ویژه اقتصادی در استان فارس باید به صورت جدی پیگیری شود.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: کمر مردم زیر بار دغدغه های معیشتی و اقتصادی خم شده و صبرشان در حال لبریز شدن است و مسئولان باید فراتر از حرف درمانی، عمل را با نگاه جهادی و تخصصی سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی افزود: اگر مشکلات اقتصادی حل شود، بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی نیز برطرف می شود و در روایات نیز داریم که هنگامی که فقر از دری وارد می شود، ایمان از در دیگر خارج خواهد شد.

ساریخانی با گلایه از روند کُند تغییر مدیران دولت قبل، اظهار داشت: نیروهای انقلابی متخصص با نگاه جهادی باید هر چه سریع تر جایگزین مدیران دولت قبل شوند تا روند خدمت رسانی به مردم با انگیزه و انرژی بیشتری پیش رود.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها از مدیران استانی و شهرستانی این استان نیز درخواست کرد تا با همدلی و مشورت و هماهنگی، در مسیر حل چالش هایی که سال‌هاست گریبانگیر استان است، قدم بردارند.

وی در پایان خواستار افزایش مناطق ویژه اقتصادی در استان فارس شد و در این مورد گفت: فارس پتانسیل های فراوان صنعتی، معدنی و کشاورزی دارد و می توان با توجه به ویژگی ها و ظرفیت هابی هر شهرستان یا منطقه، چند منطقه ویژه اقتصادی در فارس ایجاد کرد و از این طریق علاوه بر ایجاد اشتغال، به روند پیشرفت استان نیز کمک کرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی