رئیس شورای اسلامی استان اردبیل: اکثریت روستاهای استان از نبود آب آشامیدنی سالم و کافی در تنگنا هستند
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
چهارمین جلسه

چهارمین جلسه شورای اسلامی استان اردبیل با مدیران کل آب فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، چهارمین جلسه شورای اسلامی استان اردبیل با مدیران کل آب فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه رییس شورای اسلامی استان اردبیل به موضوع  ایجاد ساختمان های مسکونی در حریم رودخانه در برخی نقاط استا ن اشاره کرد و  پیگیریهای لازم  توسط مسئولین محترم را خواستار شد وی تعامل و ارتباط بیش از پیش مدیران دستگاه‌های اجرایی با شوراها به ویژه  نمایندگان شوراهای استان برای بیان مشکلات شهرها و روستا تاکید کردند .

صفری، فنس‌کشی مرزهای استان را یادآور شد و گفت: ضروری است فنس‌کشی مرزها ساماندهی شود چرا که در این فنس‌کشی ساکنان مرز ازتعلیف احشام خود به دلایل با مشکلاتی روبرو هستند.

وی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی در  اکثر روستاهای استان افزود: اکثریت روستاهای استان از نبود آب آشامیدنی سالم و کافی در مضیقه هستند و برای رفع این مشکل با مدیران شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان جلسات مکرری برگزار شده که امید است با تامین اعتبارات لازم مشکل کمبود آب در روستاها برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل با اشاره به تامین آب سالم در شهر اردبیل هم گفت:مردم این شهر خواستار تامین آب بهداشتی و سالم هستند و برای ارتقاء کیفی آب ضرورت دارد اقدامات موثر صورت گیرد  که امید است موجب جلب رضایت مردم شود.

صفری در پایان به موضوع مدیریت آب اشاره و تاکید کرد با توجه به خشکسالی های اخیر در همه بخش ها من جمله  در بهره برداری از چاهای عمیق، آبیاری فضای سبز، کاشت درختان، آبیاری زمین های کشاورزی، صنعت نیازمنده استفاده از تکنولوژی  و نرم افزارهای به روز جهت مدیریت صحیح آب- بالابردن راندمان تولید و کاهش آب مصرفی را خواستار شدند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی