نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها: امکانات موجود جوابگوی نیازهای استان اردبیل نیست
شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
ناصر نعمتی

نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کمبود امکانات استان اردبیل برای برف روبی و حل مشکلات روستاها گفت: امکانات استان اردبیل جوابگوی نیاز استان نیست و تقاضا داریم وزیر کشور توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

ناصر نعمتی نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به بارش سنگین برف در استان اردبیل و مسدود شدن راه‌های روستایی و شهری گفت: باید شکرگذار بارش بی سابقه برف در 25 سال اخیر باشیم. اما حجم بارش به حدی بوده است که امکانات موجود در استان اردبیل توان روبه رو شدن با مشکلات ناشی از آن را نداشته است.

وی با اشاره به سفر وزیر کشور به استان اردبیل افزود: ما انتظار کمک از استان های مجاور داشتیم اما تحقق پیدا نکرد. وزارت کشور هم تا 10 روز پس از بارش برف ورود پیدا نکرده بود که در نهایت وزیر محترم کشور برای بررسی وضعیت به استان سفر کرد.

نعمتی با بیان اینکه روستائیان استان اردبیل در این مدت سختی فراوانی را تحمل کردند تصریح کرد: مسئولان استان اردبیل با امکانات کمی که در اختیار داشتند به‌صورت شبانه روز تلاش کردند تا برف‌روبی را انجام دهند اما جوابگوی حجم زیاد برف نبود.

نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان‌ها بارش برف اخیر را زنگ خطری برای مسئولین استانی و کشور دانست و توضیح داد: مسئولین باید به فکر تجهیز استان و ارتقاء کمی‌و کیفی ماشین آلات مورد نیاز باشند تا در رخدادهای مشابه بتوانند به سرعت نیاز مردم را برطرف کنند.

وی افزود: ما از وزیر کشور انتظار داریم که توجه ویژه‌ای به استان اردبیل داشته باشد. چراکه استان از امکانات کمی برخوردار است و امکانات قبل هم مشخص نیست که از بین رفته یا فروخته شده است. بنابراین در بارش اخیر نشان داد که امکانات فعلی اصلا جوابگوی نیاز استان نبود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی