تشریح مشکلات شهرهای لرستان از زبان شهرداران در دیدار با معاون عمرانی وزارت کشور
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
سید عزیزاله میربراتی

نماینده استان  لرستان در شورای عالی استان ها از جلسه مشترک شهرداران دورود و ازنا، مومن آباد و چالانچولان با معاون عمرانی وزیر کشور در راستای حل مشکلات این شهرها خبر داد.

سید عزیزالله میربراتی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در خصوص جلسه با  دکتر جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: این نشست که با هماهنگی نماینده شهرستان های ازنا و دورود در ساختمان  وزارت کشور برگزار شد، شهرداران دورود و ازنا، مومن آباد و چالانچولان و اعضای شوراها حضور داشتند.

وی در مورد اهداف، نتایج و موارد مطرح شده در  این جلسه بیان کرد: عمده درخواست شهرداران مربوط به حوزه عمرانی و اختصاص تجهیزات راه سازی و آتش نشانی به شهرهای تابعه بود که با قول مساعد دکتر جمالی نژاد همراه بود.

میربراتی همچنین اشاره کرد: در این جلسه معاون عمرانی وزیر کشور به شهرداران توصیه کرد، ابتدا حقوق کارگران پرداخت شود، سپس کارمندان و در انتها حقوق خودتان تا تجربه تاخیر در پرداخت حقوق را احساس کنید.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها به جلسه دیگری که با زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور برگزار شده نیز پرداخت و گفت: موضوعات مرتبط از جمله تبدیل دهستان مدآباد به شهر در این نشست مطرح شد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی