نماینده استان کردستان در شورای عالی استانها گلایه کرد: نبود آمادگی و پیش بینی های لازم مسئولان در بارش های اخیر
سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کیوان ویسیان

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها با اشاره به کمبود امکانات این استان در مقابله با مشکلات پیش آمده ناشی از حوادث طبیعی و بارش های جوی پیشنهاد کرد، ظرفیت بخش خصوصی در این باره مورد استفاده قرار گیرد.

کیوان ویسیان نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به بارندگی های اخیر در این استان از نبود آمادگی و پیش بینی های لازم مسئولان مربوطه گلایه کرد.

وی در ادامه گفت: مهم ترین چالش استان کردستان در این نوع حوادث، کمبود امکانات، که لازم است با پیگیری مدیران استان این کمبود هر چه سریعتر برطرف شود تا در صورت تکرار این نوع مسائل، دست ارگان های مربوطه برای امداد رسانی و حل مشکلات باز باشد.

ویسیان، موضوع مدیریت هماهنگ و مناسب را دیگر نیاز استان کردستان در چنین حوادثی بیان کرد و  خواستار عکس العمل سریع تر مدیران و هماهنگی بهتر ارگان های دخیل برای خدمت رسانی مناسب تر به مردم دانست و ارگان هایی که توانایی در اختیار گذاشتن امکانات و وسایل کمک رسان را دارند،نباید کم کاری کنند.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها، تصریح کرد: نباید با یک بارندگی خودمان را گم کنیم بلکه از قبل باید آمادگی لازم در خصوص مدیریت این مسائل و حتی تکنیک هایی لازم در خصوص جلوگیری از بحران را داشته باشیم.

ویسیان در پایان گفت: می توان از ظرفیت بخش خصوصی در این قبیل حوادث استفاده کرد و این بخش را پای کار آورد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی