رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها در نشست روسای دبیرخانه شورای استان ها خبر داد: تشکیل کارگروه رسیدگی به نظام مسائل دبیرخانه های شورای استان های کشور
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
جلسه روسای دبیرخانه

در نشستی که با حضور رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها، معاونین این شورا و روسای دبیرخانه شورای استان ها برگزار شد، به مهمترین مسائل و چالش های نظام شورایی و کارکنان دبیرخانه استان ها پرداخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در این نشست که با حضور احمد صادقی، رییس دبیرخانه، افشین خلیلی، سرپرست معاونت امور دولت و کمیسیون‌ها، محمدجعفر عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شورای عالی استان‌ها و رؤسای دبیرخانه شورای استان‌ها و به شکل ویدیو کنفرانسی برگزار شد،  حاضرین به گفت و گو و تبادل نظر در مورد مشکلات و چالش‌های پیش روی شوراها و دبیرخانه‌ شورای استان‌ها پرداختند.

 در ابتدای این جلسه، صادقی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، هدف تشکیل این گردهمایی را آشنایی عمیق‌تر با چالش‌ها و مشکلات دبیرخانه‌های استانی بیان کرد و ابراز امیدواری کرد با استمرار این جلسات، گامی مؤثر در جهت نیل به اهداف عالی شوراها و حل معضلات برداشته شود.

وضعیت استخدامی کارمندان و پرسنل دبیرخانه شوراها در کشور، عدم وجود مکان مناسب برای استقرار و فعالیت دبیرخانه‌های استانی، عدم آموزش مناسب کارکنان و اعضای شوراها، معضلات بودجه‌ای و ... از  عمده ترین مطالبی بود که از سوی رؤسای دبیرخانه‌ شورای استان‌ها مطرح شد.

در پایان نشست و بنابر پیشنهاد صادقی، رییس دبیرخانه شورای عالی استان‌ها، مقرر شد، کارگروهی متشکل از سه تا پنج نفر با مسؤولیت خانم خراسانی رییس دبیرخانه استان سمنان و نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها جهت رسیدگی به نظام مسائل دبیرخانه های شورای استان های کشور، رصد مداوم مشکلات، انتقال آن به شورای عالی و ارائه راهکار در راستای بهبود عملکردها تشکیل شود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی