نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها مطرح کرد: پیشرفت فارس در گرو تحول در مدیریت و نظارت
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
سینا ساریخانی

ساریخانی با اشاره به پتانسیل های فراوان فارس در حوزه های مختلف، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این استان شد.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها در گفت‌وگو با پایگاه شورای عالی استان‌ها، با اشاره به روند توسعه در استان فارس گفت: فارس استانی با پیشینه و تاریخ کهن، ظرفیت های فراوان در زمینه های نیروی انسانی، گردشگری، صنایع و معادن و غیره است که البته متاسفانه تاکنون به دلایل گوناگون جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است.

ساریخانی تحول در شیوه های مدیریتی و نظارت را چاره حل مشکلات فارس می داند و معتقد است: تمام مسئولان استان باید پای کار بیایند تا فارس از حیث صنعتی نیز پیشرفت بیشتری داشته باشد،

همچنین پتانسیل های گردشگری استان نیز نیازمند توجه گسترده تر مدیران استانی و کشوری است. ساریخانی برای نمونه از دستکن های چهارهزار ساله شهرستان خرم بید استان فارس شاهد آورد که در ایران کم نظیر است.

در بخش دیگری از گفت و گو، ساریخانی با اشاره به بارش برف و باران در اکثر نقاط استان فارس از تلاش های نیروهای راهداری و هلال احمر در این روزها تشکر کرد و از نبود زیرساخت ها در جاده های این استان به ویژه در جنوب فارس گلایه کرد.

وی با اشاره به پیست اسکی پولادکف سپیدان که پذیرای گردشگران زیادی به خصوص در این فصل سال است، از جاده نامناسب محور سپیدان به این پیست که حدود بیست کیلومتر است، انتقاد کرد که به علت عرض کم شاهد تصادفات و حتی مرگ و میرهای متعددی است. وی از مسئولان اداره کل راهداری و راه و شهرسازی فارس و وزارت راه و شهرسازی درخواست کرد به وضعیت جاده های استان به صورت فوری رسیدگی کنند. 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی