فرماندار شهرستان فیروزکوه: 170 فرصت شغلی در فیروزکوه ایجاد می شود
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
مهری

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به رونق ایجاد اشتغال در این شهرستان اعلام کرد: امسال با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برای ۱۷۰ نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران؛ ابوالقاسم مهری با اعلام این خبر گفت: در سال های گذشته بنیاد برکت با هدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال با تجربه و مطالعه نقاط ضعف و قوت موجود در طرحهای گذشته در این حوزه گام برداشته است.
.
🔹وی ادامه داد: ما با مشارکت بنیاد برکت از سال گذشته اقدام به حمایت از مشاغل خانگی و اشتغال خرد با اعطای تسهیلات قرض الحسنه با دوره بازپرداخت ۵ ساله به کارآفرینان اقدام کرده ایم که در این راستا در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۱۰ فقره تسهیلات به کارآفرینان پرداخت شد.
.
🔹فرماندار فیروزکوه افزود: امسال در نظر داریم که با کمک بنیاد برکت تسهیلات اشتغالزایی به افراد کارآفرین برای ایجاد فرصت های شغلی در فیروزکوه بدهیم.
.
🔹وی با تاکید بر تلاش دولت برای مهاجر معکوس و توسعه روستایی گفت: به منظور تحقق صدرصدی طرح های اشتغال روستایی، باید دست اندرکاران بازدید و نظارتی مستمر بر طرح ها داشته باشند چرا که صرفا اعطای تسهیلات ملاک نیست و باید آثار رونق تولید در سطح شهرستان مشهود باشد.
🔹مهری خاطرنشان کرد: با اعتبارات دولتی و همچنین بخش خصوصی، توسعه صنعت و ایجاد اشتغال در این فیروزکوه سرعت گرفته و باید از تمامی ظرفیت برای این کار مهم استفاده کرد.
.

شبکه های اجتماعی