نماینده شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: پیشرفت پروژه های عمرانی در شهرستان کوهرنگ کند است
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
محبی

موسی محبی نورالدین وند نماینده شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جاده میاندهان ونازی پیمانکار در حال انجام کار است و تا کنون نزدیک به یک میلیارد و چهارصد هزار تومان هزینه شخصی شده ولی اعتبار آن تامین نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری؛  موسی محبی نورالدین وند نماینده شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی استان در جلسه ای که با حضور ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شد با اشاره مشکلات جاده آنتی روستاهای شهرستان کوهرنگ گفت: جاده میاندهان ونازی پیمانکار در حال انجام کار است و تا کنون نزدیک به یک میلیارد و چهارصد هزار تومان هزینه شخصی شده ولی اعتبار آن تامین نشده است.

نماینده شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی استان نبود اعتبار جهت آسفالت جاده های روستایی را از دیگر معضلات شهرستان برشمرد و افزود: جاده تلخه دان ، دورک علیا و سفلی ، شهرک دره مولا، دهناش ، تیک ،مازه سوخته و لبد از جمله روستاهایی هستند که با اعتباری اندک زیرسازی و اسفالت خواهند شد، روستای درهندوها کلا فاقد جاده است و هرچه سریع تر در اولویت اختصاص اعتبار قرار بگیرد.

محبی نورالدین وند  مشکل تامین اعتبار جهت تامین آب شرب روستاهای مورز ، حسین آباد ، دورک سفلی و علیا ، دهناش ، محموداباد ، کسری و لبد را عنوان و گفت: روستاهایی همچوم لبد بسیار دورافتاده هستند و فاصله انها تا مرکز بخش بیشتر از 60 کیلومتر است لذا خدمات رسانی و تخصیص اعتبارات به این روستاها از ضروریات است .

وی با اشاره به کندی کار در بهره برداری دو تونل این شهرستان گفت: تونل گردنه چری چندین سال است که کلنگ زنی و شروع به کار شده همچنین تونل تنگ حونی به خوزستان اما به علت نبود اعتبارات متوقف یا پیشرفت به کندی می باشد.

محبی نورالدین وند از دیگر مشکلات شهرستان کوهرنگ جاده دسترسی به روستای سرآقا سید و طرح تفریحی آبشار کوهرنگ را عنوان و خواستار تخصیص اعتبار ویژه جهت انها شد .

 

انتهای پیام /

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی