عضو شورای اسلامی شهر سرخون: باید پذیرفت آب منطقه میانکوه برای موجودات زنده و گیاهان ضرر داشته است
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
حدادی2

فاضل حدادی گفت: به دلیل ترکیدگی خط لوله نفت مارون به اصفهان و پس از آن مهاجرت‌های بی‌رویه از این منطقه به سایر استان‌ها، با کاهش سرمایه‌‌گذاری روبرو بوده ایم که عامل اصلی آن شرکت نفت بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، فاضل حدادی عضو شورای اسلامی شهر سرخون در جلسه بررسی و رفع مشکلات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون در  شهرستان اردل، اظهار داشت: به دلیل ترکیدگی خط لوله نفت مارون به اصفهان و پس از آن مهاجرت‌های بی‌رویه از این منطقه به سایر استان‌ها، موجب کاهش سرمایه‌‌گذاری شده است و عامل اصلی آن شرکت نفت بوده است.

وی افزود: منطقه میانکوه یکی از مناطقی است که مورد بی مهری و کم مهری مسئولین قرار گرفته است و علی رعم جمعیت بالا از لحاظ خدمات دهی در سطح پایین است.

خدادی گفت: عدم تحقق وعده‌‌ها در منطقه میانکوه را شاهدیم چرا که گفته شده اگر خسارات براورد و تایید شود، آن را به مردم پرداخت می‌کنند، چه میزان از این کار تحقق یافت؟ شهرداری سرخون بصورت کارشناسی مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد خسارت نموده اما فقط سیصد و پنجاه میلیون ریال آن تائید گردید.

وی ادامه داد: تا کنون قسمتی از منطقه میانکوه که نفت در آن قسمت نفوذ داشته، به دلیل صعب‌العبور بودن به درستی لای‌روبی نشده است، کشاورزان دچار مشکل شده‌اند .

عضو شورای اسلامی شهر سرخون گفت: به طور کلی درآمد مردم نابود شده است. این شکستگی لوله نفت در سرخون بُعد ملی پیدا کرد و اکنون هم پیگیر این موضوعات هستند اما هنوز در استان جمع بندی مناسبی انجام نشده است، سال‌ها است آب آلوده به مشتقات نفتی را حداقل احشام مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی