نماینده مردم فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران خبر داد تصویب تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات شهرک آل‌یاسین فیروزکوه
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
جلال بنار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر فیروزکوه در خصوص تخصیص بودجه به یکی از شهرک‌های فیروزکوه گفت: بودجه شهرداری در هفته‌های گذشته در صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار و کارشناسان مرتبط بررسی شده و هم اکنون در مراحل نهایی برای تصویب و ابلاغ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها جلال بنار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر فیروزکوه در خصوص تخصیص بودجه به یکی از شهرک‌های فیروزکوه گفت: بودجه شهرداری در هفته‌های گذشته در صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار و کارشناسان مرتبط بررسی شده و هم اکنون در مراحل نهایی برای تصویب و ابلاغ است.

وی ادامه داد: در بودجه 1400 با در نظر گرفتن درخواست های مردمی و منابع مالی پیش بینی شده، پروژه های مختلفی در سطح شهر با توزیع متوازن خدمات برای توجه به روند توسعه و بهبود زیرساخت‌های شهری، برنامه ریزی شده است.

با توجه به مشکلات اهالی ساکن در شهرک آل یاسین، برای اجرای پروژه‌های عمرانی همچون آسفالت معابر، جدول‌گذاری، پیاده روسازی و توسعه فضای سبز در دشت ناصر، دو میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که پس از ابلاغ در دستورکار شهرداری فیروزکوه قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی