در سی و دومین جلسه مجازی شورای اسلامی استان تهران مطرح شد تجهیز ۷۰درصد اراضی کشاورزی به سیستم نوین آبیاری در استان تهران
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
جلسه تهران

سی و دومین جلسه شورای اسلامی استان تهران در حالی به صورت برخط برگزار شد که اعلام شد 70 درصد اراضی کشاورزی به سیستم نوین آبیاری تجهیز شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها سی و دومین جلسه شورای اسلامی استان تهران به صورت برخط برگزار شد.

این جلسه با حضور الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران و جمعی از اعضای شورای استان تهران با هدف بررسی گزارش عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و بررسی مشکلات شهرستان‌های استان تهران در حوزه‌های مربوطه برگزار شد.

در این نشست مجازی موضوعاتی از جمله تغییر کاربردی زمین‌های کشاورزی شهرستان ملارد به ساختمان‌های مسکونی به شیوه بی‌رویه، عدم ارائه مجوز در رابطه با دیوارکشی اراضی کشاورزی در شهرستان پردیس، بهره‌مندی کشاورزان از خانه دهقانی و غیره مطرح شد. همچنین در خصوص معرفی سرانه‌ها، افزایش قیمت بذر، کود و سموم و همینطور ارائه الگوی مناسب جهت کشت مواردی مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به توضیح است در این جلسه معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی از تجهیز ۷۰درصد از اراضی کشاورزی به سیستم نوین آبیاری خبر داد. همچنین موضوع پیگیری الگوی کشت به خواست اعضای شورای اسلامی استان تهران در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی