رئیس شورای اسلامی استان تهران: کارکرد مراکز بهاران، توان‌افزایی اجتماعی است
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
فخاری5

رئیس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه مجوز واگذاری حق بهره‌برداری از ۸ مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران گفت: توضیحات شهرداری مبهم است، چرا که اشاره‌ای به درهم آمیخته‌ای گرمخانه و مراکز اجتماعی دیگر شهرداری کرد که اساسا کارکرد، وظایف، تعداد و شرایطشان با هم متفاوت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه مجوز واگذاری حق بهره‌برداری از ۸ مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران که بررسی آن از جلسه گذشته شورا ناتمام باقی مانده بود، گفت: توضیحات شهرداری مبهم است، چراکه اشاره‌ای به درهم آمیخته‌ای گرمخانه و مراکز اجتماعی دیگر شهرداری کرد که اساسا کارکرد، وظایف، تعداد و شرایطشان با هم متفاوت است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کارکرد مراکز بهاران توان‌افزایی اجتماعی و مهارت آموزی پس از ترک و برای بهبودیافته گان است. همچنین توان افزایی خانواده‌های این افراد در راستای پایش و نگهداشت سلامت تهران که جزو خدمات و وظایف شهرداری تهران براساس سیاست گذاری اجتماعی شهر تهران تعریف شده است.
فخاری گفت: این موضوع مداخله در وظایف تخصصی دستگاه دیگری نیست. خود شهرداری هم به صراحت اعلام کرد که نباید این مراکز واگذار شود.
وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد خود شهرداری در این موضوع اجتماعی طبق سیاست گذاری‌ها می‌تواند عمل کند و اگر تکالیف دیگری در زمان‌های دیگر به شهرداری تکلیف شده است، توجیه خوبی برای واگذاری نیست.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی