عیسی شرجی رئیس شورای اسلامی استان خوزستان: تشکیل کارگروه های مشورتی حلال بسیاری از مشکلات است
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
مجتبی پژوهان

شرجی با انتقاد از عدم ارتباط موثر اعضای شورا با مسئولین استانی گفت: تشکیل کارگروه مشورتی میان اعضای شورای اسلامی استان خوزستان و مجموعه مدیریت های تحت امر استاندار حلال بسیاری از مشکلات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، عیسی شرجی رئیس شورای اسلامی استان خوزستان در جلسه با استاندار این استان ضمن قدردانی از برگزاری جلسه، از عدم ارتباط موثر دستگاه های اجرایی با شوراهای شهر و روستا گلایه کرده و عنوان کرد: بنده به عنوان عضوی از جامعه شورایی و خدمتگزار در شورای اسلامی استان، پیشنهاد و راهکاری به منظور حل مشکلات متعدد در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی دارم و چنانچه به طور نظری این پیشنهاد پذیرفته شود به طور قطع مسیر مناسب و دائم در جهت رفع مشکلات را فراهم می نماید.

شرجی عنوان کرد: همانگونه که مستحضرید شوراهای اسلامی از اندیشه های گوناگونی شکل گرفته اند که معرف واقعیت جامعه کنونی ماست و تماس مستمر این عزیزان با مدیران استان برای شناسایی دقیق علت ها و عوامل شکل دهنده مضرات و رفع آن مثمر ثمر می باشد.

شرجی افزود: باز کردن یک کانال ثابت مشورتی کاربردی میان اعضای شورای اسلامی استان خوزستان به مجموعه مدیریت های تحت امر استاندار می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد. چنانچه کانال مشورتی نمایندگان شورای استان با حضرتعالی و تیم کارشناسی شما فراهم شود خروجی بسیار مفیدی برای استان به همراه خواهد داشت و بدون شک پذیرفتن این پیشنهاد توسط کارگزاران دولت تدبیر و امید در حل مشکلات بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی