رئیس شورای عالی استان‌ها در دیدار با مادر شهید خاچاطوریان:  باید نسبت به سرنوشت تمام کسانی که در کشور زندگی می کنند حساس باشیم
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
احمدی

احمدی در دیدار با مادر شهید خاچاطوریان گفت: ما باید نسبت به سرنوشت تمام کسانی که در کشور زندگی می کنند حساس باشیم و تفاوتی هم نمی کند آنها پیرو چه دینی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در آستانه سال نومیلادی با خانواده شهید خاچاطوریان از شهدای ارامنه دفاع مقدس دیدار کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این دیدار ضمن تبریک آغاز سال نو میلادی گفت: در جمهوری اسلامی ادیان الهی به رسمیت شناخته شده اند و ما در مجلس نمایندگانی از ادیان مختلف از جمله مسیحیان را داریم.

احمدی هدف از این دیدار را اطلاع از وضعیت زندگی خانواده شهدا عنوان کرد و بیان داشت: ما باید نسبت به سرنوشت تمام کسانی که در کشور زندگی می کنند حساس باشیم و اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم بحث فقر زدایی است.

رئیس شورای عالی استان‌ها خطاب به خانواده شهید خاچاطوریان اضافه کرد: همانطور که شما در انتخابات رای می دهید و در عملکرد نظام سهیم هستید نظام هم نسبت به زندگی شما دغدغه دارد. ما نیز آنچه در توان داریم برای شما انجام می‌دهیم و اگر هم در توان ما نباشد می‌کوشیم از مسئولین پیگیری کنیم تا گره‌ای از زندگی دیگران به ویژه مادران شهدا باز کنیم.

احمدی با اشاره به اهمیت کار خانواده شهدا تصریح کرد: یک خانواده بچه خود را با زحمات فراوان بزرگ می‌کند و فرزند وی در راه پاسداری از میهن خود شهید می شود. این بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: از سوی دیگر حضرت عیسی مسیح پیامبر ما هم هست و حضرت مریم (س) را به عنوان یکی از زنان برگزیده دو عالم می‌شناسیم و در آیات قران هم بر این نکته تاکید شده است.

وی خطاب به خانواده شهید خاچاطوریان گفت: شما نیز به تبعیت از دین مسیحیت به عنوان یک ایرانی شناخته می‌شوید و ما هم هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای شما انجام می‌دهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها پیش از این نیز رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل شهید خاچاطوریان با خانواده این شهید دوران دفاع مقدس دیداری داشتند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی