نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها: همکاری مدیریت شهری و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند بسیاری از مشکلات خوزستان را حل کند
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
سید محسن موسوی زاده

موسوی زاده با اشاره به ظرفیت شوراها و دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان گفت: همکاری این دو نهاد می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را حل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، سید محسن موسوی‌زاده نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در جلسه آغاز اجرای تفاهمنامه همکاری شورای عالی استان‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی است که به وسعت ایران گسترش یافته و در خارج از کشور نیز واحدهایی دارد.

وی با بیان اینکه میلیون ها نفر از جوانان این سرزمین در دانشگاه آزاد تحصیل کرده اند، افزود: در استان خوزستان بیش از 70 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند و 19 واحد دانشگاه آزاد به همراه 2 واحد پردیس در این استان وجود دارد.

موسوی زاده افزود: همچنین در استان خوزستان 6470 عضو شورایی وجود دارد که 6000 نفر آن عضو شورای روستا و 470 نفر عضو شورای شهر هستند. همچنین استان دارای 70 شهرداری فعال و 10 شهرداری در شرف تاسیس است.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: وجود این تعداد شهرداری، عضو شورا و تحصیل کرده دانشگاه آزاد در استان خوزستان زمینه خوبی برای هم‌افزایی دانشگاه آزاد و شوراها ایجاد می‌کند. این همکاری می‌تواند منشا کارهای مهم و بزرگی در استان باشد.

وی اضافه کرد: استان خوزستان استانی با دارای مشکلات خاص از جمله ریزگردها، خرابی باقی مانده از جنگ، بلایای طبیعی و ... است که می‌شود با ایجاد همکاری میان مدیریت شهری و دانشگاه آزاد بسیار از مشکلات را حل کرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی