احمدی در جمع خبرنگاران: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در تدوین طرح های سرمایه گذاری شهرها و روستاها همکاری کنند
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
جلسه دانشگاه آزاد

رئیس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران گفت: شورای عالی استان‌ها به دنبال شناسایی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرها و روستاها است بنابراین نیاز است اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه همکاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه آئین آغاز مرحله اجرایی تفاهمنامه شورای عالی استان‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: ما به دنبال یافتن زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهر و روستا هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که اطلاعات مربوط به زمینه های سرمایه‌گذاری در شهرها و روستاها آماده شود باید از نظرات اساتید دانشگاه‌ها برای بهتر اجرا شدن آن طرح ها استفاده شود و عملا دانشجویانی که در رشته‌های مرتبط فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند در همین زمینه‌ها مشغول به کار شوند.

رئیس شورای عالی استان‌ها به عنوان نمونه به همکاری شورای عالی استان‌ها و سازمان شیلات کشور اشاره کرد و توضیح داد: سازمان شیلات کشور طرح‌های اشغال‌زایی خوبی را تدوین و پیش‌بینی کرده است که می‌تواند بانی اشتغال بسیاری از جوانان باشد و ما نیز تلاش می‌کنیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسئولین کشور، شهرداران و اعضای شوراها فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند ادامه داد: از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد زمینه همکاری و امضای این تفاهمنامه تشکر می‌کنیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی