رئیس شورای استان سمنان: حاکمیت از ظرفیت شوراها استفاده نکرده است
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
عباس آل بویه

آل بویه گفت: حاکمیت از ظرفیت شوراها استفاده نکرده است و اگر شوراهای استان به خوبی جایگاه تأثیرگذار خود را نشان دهند می توانند کارهای بزرگی را برای مردم انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، عباس آلبویه رئیس شورای استان سمنان در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای استان سمنان که در سالن ایثار استانداری برگزار شد، گفت: پرورش و شناسایی نیروهایی بومی استان جهت جایگاه های مدیریتی در این دوره از شورا در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: استان سمنان نخبگان زیادی دارد که جایگاه مناسبی در مدیریت کشور قرار دارند و ظرفیت های انسانی و استعدادهای درون استان باید پرورش پیدا کند. پرورش نیروهای بومی مطالبه گر و حمایت کننده و موثر در بدنه اجتماعی استان باید به ظرفیت های مدیریت استان در حوزه های مختلف اضافه شود.

رئیس شورای استان سمنان افزود: هماهنگی در استان بین مدیران و تاثیرگذاران شهرستان های استان موجب همدلی بیشتر است که در تحقق این مهم شورای استان می تواند بسیار موثر باشد.

آل بویه تاکید کرد: نبود اختلافات چشم گیر در استان سمنان یک ویژگی است و اختلافاتی که گاهی به صورت گفتمان ها بوجود می آید باید کمرنگ و در نهایت به پیشرفت استان کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: امید است در آینده با توجه به ظرفیت‌های بالای نخبگان در استان مدیران بومی توانمند، بیشتر در جایگاههای مدیریتی قرار بگیرند.

آل بویه بیان داشت شورای استان باید بعنوان یکی از رکن های نظام مطرح باشد و جایگاه خود را نشان دهد تا در خدمات رسانی عمومی تاثیر گذار عمل کند.

وی گفت: حاکمیت از ظرفیت شوراها استفاده نکرده است و اگر شوراهای استان به خوبی جایگاه  تأثیرگذار خود را نشان دهند می توانند کارهای بزرگی را  برای مردم انجام دهند.

در  این جلسه همچنین ضمن بررسی گزارش حسابرسی شرکت همیار تولید، موسسه حسابرسی ارژنگ خبره بعنوان حسابرس سال ۱۳۹۹ سازمان همیاری شهرداریهای استان انتخاب شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی