رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: مصوبات ستاد کرونا به عنوان فصل الخطاب قلمداد شود
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
رئیسی

رئیسی دهکردی گفت: از شوراهای سراسر استان چهارمحال و بختیاری درخواست کرده ایم تمام تلاش خود برای کاهش همه گیری ویروس کرونا را به کار ببندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری در زمینه اجرای مصوبات ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی دو هفته ای استان گفت: با توجه به اینکه استان در وضعیت قرمز قرار گرفته و روز به روز شاهد افزایش آمار مرگ و میر هستیم باید مصوبات ستاد کرونا به عنوان فصل الخطاب قلمداد شده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام شود.

رئیسی دهکردی افزود: با عنایت به اینکه  جهت کنترل بیماری کوید 19 چاره ای جز تعطیلی نیست و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه دولت باید در شناسایی اقشار ضعیف و متوسط جهت توزیع بسته های حمایتی دقت و جدیدت بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مواردی از جمله برگزاری جلسات در زمان کوتاه تر و با رعایت پروتکل های بهداشتی، استقرار میز خدمت در ورودی ساختمان شورا جهت جلوگیری از تجمع مردم، انجام وظایف به صورت الکترونیک و تلفنی برای جلوگیری از مراجعات حضوری اطلاع رسانی برای پیشگیری از شیوع یروس کرونا به شوراهای اسلامی پایه و فرادست استان ابلاغ شد. 

وی همچنین گفت: از شوراهای سراسر استان خواسته تا نسبت به شناسایی خانوارهای بی بضاعت و معرفی به مراکز توزیع بسته های حمایتی اقدامات جدی انجام دهند.

رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین جدیت بیشتر در ضدعفونی کردن معابر و وسایل حمل و نقل عمومی، تعطیلی پارک ها و آرامستان ها،  پاکسازی شهر از آگهی های ترحیم و جلوگیری از نصب آگهی جدید از دیگر درخواست های ابلاغی ما به شوراهای سراسر استان بود.

رئیسی دهکردی درپایان افزود: به منظور عبور از این شرایط، همراهی و همدلی مردم در رعایت پروتکل‌ها و دستورات مقامات مسئول و مصوبات ستاد ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  لازم و ضروری است. قطعاً شرایط بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت که امکان جبران ضرر و زیان ناشی از آن هم وجود ندارد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی