در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان ها: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها شد
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
علی شیرکانی

در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان ها علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به عنوان عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در حکمی علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را به عنوان عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای علی شیرکانی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

سلام علیکم

با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی» منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند منان و پیروی از مکتب انسان ساز اسلام و نصب العین قرار دادن رهنمودهای امام راحل(ره)و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاءجایگاه شوراهای اسلامی منشاء تحولات، خدمات موثر و مطلوب باشید.

علیرضا احمدی

رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی