در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان‌ها: نماینده نهبندان و سربیشه مشاور و عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها شد
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
مصطفی نخعه ای

در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان‌ها مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در حکمی مصطفی نخعی، نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی را به عنوان عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی شورای عالی استان ها منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای مصطفی نخعی

نماینده محترم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی

سلام‌علیکم

با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور و عضو شورای راهبردی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری و روستایی» منصوب می‌گردید.

امید است با اتکال به خداوند منان و پیروی از مکتب انسان‌ساز اسلام و نصب العین قرار دادن رهنمودهای امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء جایگاه شوراهای اسلامی منشأ تحولات، خدمات مؤثر و مطلوب باشید.

علیرضا احمدی

رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی