نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها: مردم توقع دارند که پروژه های عمرانی هرچه سریعتر به نتیجه برسد / برنامه ریزی درستی در حوزه اقتصادی وجود ندارد
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
سید علی اکبر فاطمی

فاطمی با بیان اینکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است تصریح کرد: برنامه ریزی درستی در حوزه اقتصادی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها سید علی اکبر فاطمی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها در سی و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها در نطق پیش از دستور خود گفت: شاهد این هستیم که آمریکایی ها در منطقه به بن بست رسیده اند و از حربه تحریم استفاده می کنند هرچند این تحریم ها خللی در عزم ملت ایجاد نمی کند.

وی افزود: این بار نیز با مقاومت بی نظیر ملت ایران، افول آمریکا را بار دیگر به رخ جهانیان خواهیم کشید و نخواهیم گذاشت خللی به نظام وارد شود.

فاطمی ادامه داد: شانزدهم مهرماه سال ۶۶ یادآور ایثار و رشادت سردار شهید مهدوی بود که حماسه ای بزرگ در خلیج فارس رقم زدند و ابهت پوشالی استکبار جهانی را شکستند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها بیان داشت: استان بوشهر مهد چنین رشادت‌هایی است و اگر کشوری فکر دست اندازی به کشور کند با مقاومت مردم بوشهر مواجه خواهد شد اما در کتب درسی یادی از این شهید نیامده است و پیشنهاد می شود به این شهید توجه ویژه ای شود.

وی افزود: پیشنهاد دیگر این است که در سایر شهرها و استان ها هم یاد این شهید به عنوان حماسه ساز خلیج فارس توجه ویژه ای شود و خیابان هایی به یاد این شهید نامگذاری شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نیازسنجی های استان ها و شهرها اشاره کرد و گفت: باید از مردم برای نیازهای شان مشورت شود زیرا این مردم هستند که می دانند چه مشکلاتی در شهر و روستای شأن وجود دارد.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها تصریح کرد: مردم توقع دارند که پروژه های عمرانی هرچه سریعتر به نتیجه برسد و حتی توقع دارند که پروژه های جدید عمرانی هم در شهرها و روستاها تعریف و اجرا شود.

فاطمی  اضافه کرد: دستگیری و زندانی شدن اعضای شوراها به دلیل فساد مالی نه تنها ساختار خدمت رسان شوراها را لکه دار می کند بلکه به تفکر مردم هم خدشه وارد کرده است که باید نظارت ها افزایش یابد.

عضو شورای استان بوشهر ادامه داد: بنابراین باید در تایید صلاحیت ها نظارت بیشتری صورت گیرد تا در شرایط فعلی کشور که مردم زیر شرایط سخت اقتصادی هستند چنین فسادهای مالی رخ ندهد.

وی کاهش ارزش پولی و افزایش بی سابقه قیمت ارز و طلا و سکه را بر زندگی مردم تاثیر گذار دانست و عنوان کرد: کاهش قدرت خرید مردم بر این اشاره دارد که برنامه ریزی درستی در حوزه اقتصادی وجود ندارد.

فاطمی افزود: مردم این روزها برای تامین اقلام ضروری خود با مشکلاتی مواجه هستند. کافی است برخی مسئولیت از پشت میز بلند شده و به درون مردم بروند تا از مشکلات مردم بهتر اطلاع پیدا کنند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها با بیان اینکه امروز شاهد بلاتکلیفی کارآفرینان هستیم توضویح داد: این شرایط اقتصادی کارآفرینان را برای ادامه فعالیت های شأن دچار بلاتکلیفی کرده است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی