نماینده مردم تهران در مجلس: اداره بهتر شهرها در گرو توجه جدی به مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
اقبال شاکری

اقبال شاکری با بیان اینکه لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس مطرح و در کمیسیون شوراها در حال بررسی است گفت: برای اداره بهتر شهرها به ویژه کلانشهر تهران دو اولویت یعنی مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه شهری در تهران به خوبی تحقق نیافته است اظهارداشت: مدیریت یکپارچه شهری از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات پایتخت است و شهر باید یک مدیر داشته باشد.

وی گفت: سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌‌ها نمی‌توانند در داخل شهر فعالیت کنند و ارتباط خود را با سایر فعالیت‌های شهری تعریف نکنند زیرا باعث هرج و مرج می شود به عنوان مثال در رابطه با آسفالت معابر عدم هماهنگی لازم میان اداره گاز، آب، برق، مخابرات، مترو و شهرداری همیشه مساله‌ساز بوده است.

 مدیریت یکپارچه شهری و  درآمدهای پایدار دو اولویت مهم پایتخت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درآمد پایدار را یکی از اولویت های مهم برای اداره شهر دانست و گفت: لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس مطرح و در کمیسیون شوراها در حال بررسی است؛ برای اداره بهتر شهرها به ویژه کلانشهر تهران دو اولویت یعنی مدیریت یکپارچه شهری و  درآمدهای پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

شاکری تصریح کرد: اگر درآمد پایدار حل نشود شهرداری برای تامین درآمد خود مجبور است به ساخت و سازهای غیرمجاز روی بیاورد. بنابراین باید این 2 موضوع هر چه سریع‌تر توسط مجلس و دولت برای اداره بهتر شهر تعیین تکلیف شوند

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی