نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها: «نادر مهدوی» غرور کاذب و تو خالی آمریکا و سردمدارانشان را شکست
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
نادر مهدوی

سید علی اکبر فاطمی گفت: در چنین روزی سردار نادر مهدوی با همرزمانش آن غرور کاذب و تو خالی امریکا و سردمدارانشان را شکست. نادر مهدوی نشان داد که می توان با سلاح ایمان و تقوا با اندک تجهیزات نظامی دشمن را شکست وادار کرد.

سید علی اکبر فاطمی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به حماسه نادر مهدوی در مقابل ناو آمریکایی بریجتون اظهارداشت: این شهید بزرگوار به همراه بزرگمرد سردار بیژن گرد، درس عبرتی ماندگار به ناوهای دریایی آمریکا در تاریخ  ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ داد.

وی گفت: دریادلان نیروی دریایی سپاه به فرماندهی شهید نادر مهدوی در آب های خلیج فارس در حوالی جزیره فارسی به نیرو‌های نظامی آمریکایی که به آب های سرزمینی کشورمان تجاوز کرده بودند درس بزرگی دادند که در تاریخ کشورمان جاودانه شد.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها افزود: در چنین روزی سردار نادر مهدوی با همرزمانش آن غرور کاذب و تو خالی امریکا و سردمدارانشان را شکستند و نشان دادند که می توان با سلاح ایمان و تقوا با اندک تجهیزات نظامی دشمن را به شکست وادار کرد.

فاطمی با بیان اینکه دلیران دشتی، تنگستان و دشتستان و سراسر استان بوشهر این چنین دلاوری هایی از خود نشان دادند ادامه داد: همچنین دربرهه ای از تاریخ، دلیران تنگستان پوزه استعمار پیر انگلیس را نیز به زمین مالیدند و آن ها را شکست دادند.

وی در ادامه با اشاره به دیداری که فرماندهان سپاه خدمت مقام عظمای ولایت می رسند گفت: در این دیدار ایشان می فرمایند" اگر نادر مهدوی از آن کمونیست ها بود چگونه نمادی می ساختند و شخصیت ملی مثل چگورا درست می کردند. پس گوش به فرمان رهبر باشیم و یاد و خاطر سردار مهدوی را به عنوان الگوی مقاومت ایثار گرامی بداریم.

این عضو شورای عالی استان ها در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس در عرصه‌های زمینی، هوایی و دریایی نقش آفرینی های بسیار کردند بیان کرد: حماسه سردار نادر مهدوی و ۹ دلاور دریادل همرزمش به عنوان نماینده‌هایی از جامعه همیشه آماده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از حماسه‌های رزمندگان استان بوشهر در طول 8 سال دفاع مقدس بود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی