رییس شورای اسلامی استان زنجان مطرح کرد شوراهای اسلامی اولین خاکریز خدمت به مردم
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
شورای استان زنجان

افشاری گفت: بی‌تردید شوراهای اسلامی اولین خاکریز خدمت به مردم هستند چرا که اولین مراجعه مردم قبل از همه مسؤولان به شوراها است.

شیما افشاری رئیس شورای اسلامی استان زنجان در دیدار اعضای شوراهای اسلامی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی زنجان اظهارداشت: نبود اعتبارات برای شوراهای فرادست، دست شوراها را خالی کرده و موجب شده است تا برای انجام امور خود معطل باشند. امیدواریم با این مجلس انقلابی و رویکردی که در اصلاح امور توسط نمایندگان مردم پیش گرفته شده این موارد نیز به دست فراموشی سپرده نشود.

وی یادآوری کرد: شوراهای اسلامی به صورت مویرگی در پیکره جامعه از کلان‌شهرها تا دورافتاده‌ترین روستاها از جنس مردم و با انتخاب مردم حضور داشته و بدون توقع در حال خدمت‌رسانی صادقانه هستند.

افشاری تصریح کرد: بی‌تردید شوراهای اسلامی اولین خاکریز خدمت به مردم هستند، چرا که اولین مراجعه مردم قبل از همه مسؤولان به شوراها است و رضایت از کار و خدمات شورا برابر با رضایت از مسئولان بوده است. بنابراین وظیفه سنگینی برعهده این نهاد گذاشته شده است.

افشاری با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ریل‌گذار خدمات همه مسئولان در کشور بوده و شوراهای اسلامی نیز از این امر مستثنی نیستند، اظهار داشت: به طور حتم هر قدر این ریل‌ها کارشناسی‌تر باشد، باعث شفاف‌تر شدن امور شوراها و مردم خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتظارات مردم از شوراهای اسلامی بسیار بالا است، چرا که هر روز و هر لحظه که اراده کنند به اعضای شورا دسترسی دارند و از کوچک‌ترین موضوعات شهری که شامل نظافت شهر می‌شود تا مقوله بیکاری، در این خواسته‌ها موج می‌زند.

افشاری افزود: انتظار اعضای شورای اسلامی استان از نمایندگان مردم در خانه ملت این است که فکر و راهکار اساسی برای بهتر شدن معیشت مردم ارایه دهند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی