نماینده سابق استان قزوین در شورای عالی استان ها تاکید کرد شهرداری قزوین برای تکمیل پروژه های نیمه تمام تسهیلات دریافت کند
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
احد چگینی

احد چگینی گفت: شهرداری قزوین می تواند برای تکمیل پروژه های نیمه تمام تسهیلات دریافت و این وام را بابت تسویه بدهی ها هزینه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، احد چگینی رییس کمیسیون حقوقی، بازرسی و نظارت شورای اسلامی شهر قزوین اظهارداشت: شهرداری قزوین نباید سهام خود را در بورس بلوکه کند؛ بلکه باید با  استفاده از آن منابع درآمدی برای شهر ایجاد کند.

وی پیشنهاد کرد: می توان با انعقاد قرارداد با یک کارگزاری، سهام را مدیریت کرده و ثروت تولید کند.

احد چگینی تاکید کرد: با مدیریت این سهام  می توان سود حاصل از آن را برای پرداخت بدهی ها نیز صرف کرد؛ بنابراین بلوکه و راکد گذاشتن این سهام در این شرایط کاری منطقی نیست.

نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: شهرداری قزوین می تواند برای تکمیل پروژه های نیمه تمام تسهیلات دریافت و این وام را بابت تسویه بدهی ها هزینه کند.

احد چگینی در ادامه این جلسه که با حضور رییس اورژانس قزوین برگزار شد به اهمیت نقش این مرکز در نجات جان انسان ها و مدافعان سلامت در این شرایط حساس کرونایی اشاره کرد و گفت: فداکاری این عزیزان با ایثار رزمندگان دفاع مقدس برابری می کند شهرداری باید در حوزه های مرتبط با زیرساخت بهداشت و درمان با این مجموعه همراهی  خاصی داشته باشد.

وی افزود: شورای شهر در این خصوص وظیفه مند است و طبق  ماده ۸۰ قانون یکی از وظایف ما همکاری با مسولین بهداشت و درمان است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اهمیت اورژانس در نجات جان انسان ها بر ضرورت  کمک و حمایت از این مرکز تاکید و عنوان کرد: می توان با مشارکت شهرداری قزوین ساختمان نیمه کاره واقع در خیابان مولوی قزوین و تهاتر زمین باغ لعل فضایی را در اختیار اورژانس قرار داد.

نماینده سابق استان قزوین در شورای عالی استان ها در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه شهرداری قزوین پیرامون هزینه آماده سازی اراضی و معابر شهری قزوین اختصاص داشت، گفت: پیشنهاد می شود در فرمول شهرداری هزینه یک متر مربع آماده سازی براساس فهرست بهای سالیانه محاسبه شود تا به عدالت نزدیک تر باشد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی