نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها: بیش از 70 هزار خانه در کلانشهر اهواز فاقد سند مسکونی است
سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
سید محسن موسوی زاده

سید محسن موسوی زاده با بیان اینکه اهواز کلانشهری است که بیش از 70 هزار خانه آن فاقد سند مسکونی است گفت: این موضوع را از طریق استاندار و امام جمعه پیگیر هستیم تا هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

سید محسن موسوی زاده نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها با اشاره به منازل مسکونی شهر اهواز که فاقد سند هستند اظهارداشت: نکته ای را که همه از آن غافل هستند و کسی به آن توجه نمی کند این است که درست است اهواز خط مقدم جنگ نبوده ولی اهواز پذیرای تمام جنگ‌زده های عزیزی بود که در خط مقدم می جنگید.

وی گفت: این مهم شهر اهواز با جمعیت300 تا 400  هزار نفر را تبدیل به یک شهر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری کرد که هیچ زیرساختی برای آن در نظر گرفته نشده بود.

موسوی زاده با بیان اینکه اهواز کلانشهری است که بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت آن در حدود 70 هزار منزلی زندگی می کنند که فاقد سند مسکونی است بیان کرد: این موضوع را از طریق استاندار و امام جمعه پیگیر هستیم زیرا باید تعیین تکلیف صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: در شهر اهواز مناطقی مانند خروسیه که تا مرکز شهر اهواز با وسیله نقلیه دو دقیقه راه است و یا منطقه‌ای مانند ملاشیه محله‌ای در جنوبی‌ترین نقطه قسمت غربی اهواز  با ۶۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که منازل این مناطق فاقد سند هستند. خیلی از مناطق غرب اهواز منازلشان فاقد سند هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی