رئیس شورای اسلامی استان یزد مطرح کرد اجرای عدالت توزیع آب با کیفیت در اولویت شورای اسلامی استان یزد
سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
سید محمود میرابوالقاسمی

سید محمود میرابوالقاسمی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گفت: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی با کیفیت در همه شهرستان‌های استان در دستور کار و اولویت فعالیت‌ های شورای اسلامی استان یزد قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سید محمود میرابوالقاسمی رئیس شورای اسلامی استان یزد در نشست مشترک شورای اسلامی استان یزد با اصغر ریاضتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ‌ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز ملی آتش نشان، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهیدان آتش‌نشان را گرامی داشت و اظهار داشت: واژه ای برای وصف شهیدان وجود ندارد.

میر‌ابوالقاسمی موضوع آب در استان یزد را بسیار مهم دانست و افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری نیز به جهت آنکه با سلامت مردم در ارتباط است؛ رابطه فراوانی با آن ها دارد و دارای وظایف و مسئولیت خطیری است..

نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان ها تصریح کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی با کیفیت در همه شهرستان‌های استان و به ویژه مناطق کمتر برخوردار در دستور کار و اولویت‌های فعالیت‌های شورای اسلام استان یزد قرار دارد.

وی بیان کرد: شرکت آبفا یزد می‌تواند با حمایت و تعاملی که شورای اسلامی استان با این شرکت دارد، خدمات دهی خوبی را به شهروندان و مردم استان داشته باشد.

میر‌ابوالقاسمی با بیان اینکه  49درصد سهام شرکت آبفای مربوط به شهرداری هاست تاکید کرد: خواستار اصلاح اساسنامه شرکت وحضور یکی از اعضای شورا در هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری شد.

رئیس شورای اسلامی استان یزد در پایان سخنان خود از خدمات حسن محمدی نماینده مردم شهرستان بافق در شورای اسلامی استان تجلیل کرد و برای محمد رنجبر نماینده جدید مردم بافق در شورای استان در انجام خدمت صادقانه به مردم آرزوی توفیق کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیز در این نشست به جایگاه ویژه شورای اسلامی استان اشاره کرد و گفت: شورای استان می‌تواند یاریگر شرکت آبفا یزد در ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی