نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استانها؛ تنها راه توسعه در حوزه مدیریت امور کشور توجه به اصل هفتم قانون اساسی است
يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
علی محمد اله یاری

اله یاری گفت: شورای استان قصد دارد با مشارکت بین دستگاهی شرایط هرچه بهتر خدمت‌رسانی مدیران شهری و روستایی به مردم فهیم استانمان را فراهم آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها علی محمد اله یاری ؛ در جلسه رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با شهرداران شهرهای استان که با حضور معاون مدیرکل اداره امورمالیاتی استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهارداشت: استفاده از ظرفیت عظیم مشارکت مردم در امور مربوط به خودشان، یعنی توجه به اصل هفتم قانون اساسی که در آن شوراها را در کنار  مجلس شورای اسلامی به عنوان ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور معرفی می‌نماید..

علی محمد اله‌یاری رئیس شورای اسلامی استان و نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان ها ضمن عرض تشکر از شرکت تمامی شهرداران و معاون مدیرکل امور مالیاتی  در این جلسه گفت: قصد داریم با برنامه ریزی مدون، اینگونه جلسات را به صورت هر دو هفته یکبار برگزار کرده و با کمک دستگاه های مختلف در سطح استان مشکلات ، معضلات ، خلأهای قانونی و ... را با همفکری مدیران بررسی و از طریق شورای عالی استان ها شرایط مرتفع کردن قوانین ناکارآمد را فراهم آوریم.

نماینده شورای عالی استانها ادامه داد : تاکنون جلسات متعددی در سطح وزارت و رییس سازمان مالیات کل کشور در شورای عالی استانها برگزار گردیده است و هدف از برگزاری این جلسات این بوده که بتوانیم با تعامل و  تعریف راهکارهای قانونی شرایط تسهیل و نحوه پرداخت مالیات شهرداری ها را  فراهم آوریم.

اله یاری تصریح کرد : شورای استان قصد دارد با مشارکت بین دستگاهی شرایط هرچه بهتر خدمت‌رسانی مدیران شهری و روستایی به مردم فهیم استانمان را فراهم آورد.

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی