مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان: آموزش‌وپرورش استان زنجان آمادگی اجرای مطلوب تفاهم‌نامه با شورای عالی استان‌ها را دارد
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
ابراهیم رفیعی

رفیعی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش‌وپرورش و شورای عالی استان‌ها گفت: آموزش‌وپرورش استان زنجان آمادگی خود را جهت اجرای مطلوب تفاهم‌نامه یادشده اعلام می‌دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها؛ ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با حضور در جلسه شورای استان زنجان که به‌منظور بررسی تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌وپرورش و شورای اسلامی استان زنجان برگزار شد، گفت: پیشبرد برنامه‌های اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه نقطه اشتراک شوراهای اسلامی و آموزش‌وپرورش به شمار می‌رود.

 

وی افزود: آموزش‌وپرورش به دلیل ماهیت کاری، گستردگی و ارتباط مستمر با عموم مردم بیشترین ارتباط را با کلیه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی ازجمله شوراهای اسلامی روستا و شهر دارد.

 

رفیعی با اشاره به قانون شوراها گفت: در تمامی جلسات شورای آموزش‌وپرورش، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌ها شرکت داشته و با ارائه نظرات و پیشنهاد‌های خود آموزش‌وپرورش را در تحقق اهداف خودیاری می‌نمایند.

 

وی افزود: شورای آموزش‌وپرورش یک ظرفیت بزرگ برای آموزش‌وپرورش برای بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های مختلف در اداره دستگاه تعلیم و تربیت است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تأکید کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باهدف پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... از طریق همکاری مردم و با توجه به مقتضیات محلی تشکیل‌شده‌اند و شوراهای آموزش‌وپرورش نیز توسعه مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت را محقق می‌نماید و تعامل و همکاری این دو نهاد اسلامی می‌تواند فصل جدیدی را در توسعه فرهنگی کشور و اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش رقم زند.

 

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک وزارت آموزش‌وپرورش و شورای عالی استان‌ها گفت: آموزش‌وپرورش و شوراهای اسلامی شهر و روستا فصول مشترک زیادی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و ... دارند و یقیناً اجرای مطلوب تفاهم‌نامه اشاره‌شده و همکاری مستمر این دو نهاد زمینه را برای توسعه بیش‌ازپیش فرهنگی و اجتماعی استان فراهم می‌نماید.

 

رفیعی افزود: آموزش‌وپرورش استان آمادگی خود را جهت اجرای مطلوب تفاهم‌نامه یادشده اعلام داشته و تلاش خواهیم کرد تا از این ظرفیت مهم برای توسعه فرهنگی و اجتماعی استان و تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی